כל המידע על הזמנות באתר

הזמנתי באתר! מה עכשיו?

  1. מייד בסיום ההזמנה תקבלי מאיתנו מייל, שמאשר שההזמנה נקלטה.
  2. אם בחרת בתשלום טלפוני אנו ניצור איתך קשר בהקדם לקבלת אמצעי תשלום. 
  3. אם בחרת באיסוף עצמי נשלח אליך מייל כשההזמנה מוכנה לאיסוף, ואז תוכלי להגיע בכל יום (7 ימים בשבוע) בין 10:00 ל-15:00 לרח' המסגר 4 ברעננה, ולקבל אותה.
  4. אם בחרת בשליח עד הבית:
    • נשלח אליך מייל כשהחבילה יצאה לדרך.
    • בבוקר יום המסירה תקבלי מסרון (SMS) מהשליח שלנו.
    • במסרון תופיע כתובת המסירה, שעת הגעה משוערת ומספר הטלפון של השליח לתיאום.
    • השליחים שלנו זריזים מאד ומגיעים בדרך כלל תוך 24 עד 48 שעות (בימי חול)!


תזכורת: בכל הזמנה מעל 200 ש"ח המשלוח עלינו !

ואם ארצה להחליף או להחזיר פריט?

אין בעיה!
יש לך שבועיים, מהיום בו קיבלת את החבילה, להחזיר או להחליף פריט/ים 
(בתנאי שלא עשית בהם כל שימוש מלבד מדידה, ושהם במצבם המקורי! - לפי התקנון >>).


עכשיו זה פשוט:

  1. שלחי לנו מייל וצייני את מספר ההזמנה/חשבונית ואת הפריטים שתרצי להחליף/להחזיר. ליצירת קשר לחצי עלי >>
  2. אם ביקשת להחזיר: נזכה אותך בסכום הפריטים המלא (ללא דמי ביטול) בניכוי 29 ש"ח עבור המשלוח חזרה אלינו, ונזמין את השליח אליך לקחת את הפריטים.
  3. אם תרצי להחליף: נזמין את השליח שלנו אליך לקחת את ההחלפה ולהביא אליך את הפריטים החדשים.
    *החלפה אחת לכל הזמנה ללא עלות משלוח.
  4. לפני שהשליח שלנו מגיע אליך אנא ארזי היטב בשקית סגורה את הפריט/ים שאת מחזירה/מחליפה.
  5. השליח שלנו יתאם איתך במסרון (SMS) ויגיע אליך לקבל ו/או למסור את ההחזרה/החלפה.
  6. *** אם תרצי תוכלי לבקש להגיע אלינו להחלפה/החזרה במקום לחכות לשליח (בהתאם לתקנון) ואז לא תחוייבי בדמי המשלוח חזרה.
  7. בהתאם לחוק לא ניתן להחליף פריטי הלבשה תחתונה, בגדי ים או פריטים שעלותם פחותה מ-50 ש"ח (גם באריזה המקורית).


שימי לב
:

  • החזרה או החלפה יבוצעו רק בהצגת חשבונית.
  • פריטים שקנית בסניף ולא באתר תוכלי להחליף תוך 2 ימי עסקים, בהתאם לחוק.
  • אנו מאפשרים החלפה אחת על חשבוננו לכל הזמנה.

 

בכל שאלה ובקשה צרי איתנו קשר כאן!

-->