כדי להחליף או להחזיר פריטים יש ליצור איתנו קשר ולפרט את מספר החשבונית ואת הפריטים שתרצו להחזיר או להחליף.
רק אחרי שנאשר את הבקשה תוכלו לבחור לבצע את ההחזרה/החלפה באמצעות השליחים שלנו, או להגיע אלינו בעצמכם.
אם בחרתם בהחלפה עם שליח: תקבלו מסרון (SMS) מהשליח לתיאום יום ושעת ההגעה. השליח יגיע אליכם עם הפריטים החדשים וייקח את אלו שאתם מחזירים (בבקשה ארזו אותם בשקית סגורה).
אם בחרתם בהחזרה עם שליח:
תקבלו מסרון (SMS) מהשליח לתיאום יום ושעת ההגעה. השליח יגיע אליכם ויאסוף את ההחזרה (בבקשה ארזו את הפריטים בשקית סגורה).
עלות החלפה/החזרה עם השליחים שלנו בסעיף הבא...