קטגוריות

כל המידע על הזמנות באתר

הזמנתי באתר! מה עכשיו?

  1. מייד בסיום ההזמנה תקבלי מאיתנו מייל, שמאשר שההזמנה נקלטה.
  2. אם כבר שילמת את ההזמנה עברי לשלב הבא...
    אם בחרת בתשלום טלפוני אנו ניצור איתך קשר לקבלת אמצעי תשלום. 
  3. אחרי שסיימנו לארוז את החבילה שלך ולמסור אותה לשליח נודיע לך במייל שהחבילה בדרך אליך.
  4. ביום המסירה תקבלי מסרון (SMS) מהשליח שלנו שיתאם איתך את שעת הגעתו אליך.
  5. השליחים שלנו זריזים מאד ומגיעים בדרך כלל תוך 24 עד 48 שעות (בימי חול)!


תזכורת: בכל הזמנה מעל 200 ש"ח המשלוח עלינו !

ואם ארצה להחליף או להחזיר פריט?

אין בעיה!
יש לך שבועיים מהיום בו קיבלת את החבילה להודיע לנו שאת מעוניינת להחזיר או להחליף פריט/ים 
(בתנאי שלא עשית בהם כל שימוש מלבד מדידה - לפי התקנון >>).


עכשיו זה פשוט:

  1. שלחי לנו מייל וצייני את מספר ההזמנה/חשבונית ואת הפריטים שתרצי להחליף/להחזיר. ליצירת קשר לחצי עלי >>
  2. אם ביקשת להחזיר: נזכה אותך בסכום הפריטים בניכוי 29 ש"ח עבור המשלוח חזרה אלינו, ונזמין את השליח אליך לקחת את הפריטים.
  3. אם תרצי להחליף: נזמין את השליח שלנו אליך לקחת את ההחלפה ולהביא אליך את הפריטים החדשים.
  4. לפני שהשליח שלנו מגיע אליך אנא ארזי היטב בשקית סגורה את הפריט/ים שאת מחזירה/מחליפה.
  5. השליח שלנו יתאם איתך במסרון (SMS) ויגיע אליך לקבל ו/או למסור את ההחזרה/החלפה.
  6. *** אם תרצי תוכלי לבקש להגיע אלינו להחלפה/החזרה במקום לחכות לשליח (בהתאם לתקנון) ואז לא תחוייבי בדמי המשלוח חזרה.


שימי לב
:

  • החזרה או החלפה יבוצעו רק בהצגת חשבונית.
  • פריטים שקנית בסניף ולא באתר תוכלי להחליף תוך 2 ימי עסקים, בהתאם לחוק.
  • בהתאם לחוק לא ניתן להחליף פריטי הלבשה תחתונה, בגדי ים או פריטים שעלותם פחותה מ-50 ש"ח.
  • אנו מאפשרים החלפה אחת על חשבוננו לכל הזמנה.

 

בכל שאלה ובקשה צרי איתנו קשר כאן: