כל המידע על הזמנות באתר

הזמנתי באתר! מה עכשיו?

  1. מייד בסיום ההזמנה נשלח אליך מייל, שמאשר שההזמנה נקלטה.
  2. אם בחרת בתשלום טלפוני ניצור קשר בהקדם לקבלת אמצעי תשלום. 
  3. אם בחרת באיסוף עצמי נשלח מייל כשההזמנה מוכנה לאיסוף, ואז תוכל.י להגיע בימים א' עד ה': 10:00 - 17:00, וביום שישי: 9:00 עד 15:00, לרח' המסגר 4 ברעננה, ולקבל אותה.
  4. אם בחרת בשליח עד הבית:
    • נשלח אליך מייל כשהחבילה יצאה לדרך.
    • בבוקר יום המסירה יישלח מסרון (SMS) מהשליח.
    • במסרון תופיע כתובת המסירה, שעת הגעה משוערת ומספר הטלפון של השליח לתיאום.
    • השליחים מגיעים לרוב תוך 24 עד 48 שעות* (בימי חול)!
      * מאחר שהשליחים הם של חברת שליחויות חיצונית, PIPA אינה מתחייבת לזמני האספקה ויתכנו חריגות - בהתאם לתקנון >>


תזכורת: בכל הזמנה מעל 200 ש"ח המשלוח עלינו !

ואם ארצה להחליף או להחזיר פריט?

אין בעיה!
יש לך שבועיים, מהיום בו קיבלת את החבילה, להחזיר או להחליף פריט/ים 
(בתנאי שלא עשית בהם כל שימוש מלבד מדידה, ושהם במצבם המקורי! - לפי התקנון >>).


עכשיו זה פשוט:

  1. שלח.י לנו מייל וציין.י את מספר ההזמנה/חשבונית ואת הפריטים שתרצה.י להחליף/להחזיר. ליצירת קשר לחצו עלי >>
  2. אם ביקשת להחזיר: נזכה אותך בסכום הפריטים המלא (ללא דמי ביטול) בניכוי 29 ש"ח עבור המשלוח חזרה אלינו, ונזמין את השליח אליך לקחת את הפריטים.
  3. אם תרצה.י להחליף: נזמין את השליח שלנו אליך לקחת את ההחלפה ולהביא אליך את הפריטים החדשים.
    *החלפה אחת לכל הזמנה ללא עלות משלוח.
    *בכל מקרה בו מתבצע זיכוי כספי תנוכה מהסכום עלות המשלוח חזרה.
  4. לפני שהשליח שלנו מגיע אליך אנא ארוז.י היטב בשקית סגורה את הפריט/ים שאת.ה מחזיר.ה/מחליף.ה.
  5. השליח שלנו יתאם איתך במסרון (SMS) ויגיע אליך לקבל ו/או למסור את ההחזרה/החלפה.
  6. *** אפשר לבקש להגיע אלינו להחלפה/החזרה במקום לחכות לשליח (בהתאם לתקנון) ואז לא תחוייב.י בדמי המשלוח חזרה.
  7. בהתאם לחוק לא ניתן להחליף פריטי הלבשה תחתונה, בגדי ים או פריטים שעלותם פחותה מ-50 ש"ח (גם באריזה המקורית).


שימו לב
:

  • החזרה או החלפה יבוצעו רק בהצגת חשבונית.
  • פריטים שנקנו בסניף ולא באתר אפשר להחליף תוך 2 ימי עסקים, בהתאם לחוק.
  • אנו מאפשרים החלפה אחת על חשבוננו לכל הזמנה.

 

בכל שאלה ובקשה צרו איתנו קשר כאן!

-->